Senioren-administratie

Wanneer kies je voor senioren-administratie?

Als je als oudere wel wat ondersteuning kunt gebruiken met de betalingen, je administratie, de zorgdeclaraties en toeslagen.

De maatschappij is de laatste jaren sterk veranderd. Niemand ontkomt meer aan de digitalisering. Bankzaken, pensioen, AOW, zorgtoeslagen, huurtoeslagen, zorgverzekering, alles gaat tegenwoordig online. Veel ouderen raken door de digitalisering en regelgeving het overzicht kwijt en lopen vast of vragen niet de toeslagen aan waar ze wel recht op hebben. Ook de toenemende internet-bankfraude draagt bij aan een grotere kwetsbaarheid van grote groepen ouderen. Juist daar kunnen wij de helpende hand bieden door u te ontzorgen en te helpen bij betalingen, administratie en het verzorgen van aanvragen. We brengen structuur aan en bieden weer overzicht. Geen achterstanden meer, steeds “bij” zijn.

Wat bied ik met (de) senioren-administratie?

xxx

We gaan samen met jou afspraken maken welke werkzaamheden kunnen worden overgenomen. Dat kan zijn dat alle “financiële” post wordt verzameld en verwerkt en dat de administratie en de belastingen kunnen worden gedaan. Ook kan met instanties worden gebeld, toeslagen worden aangevraagd en declaraties voor de zorgverzekeringen worden ingediend. Bij senioren-administratie is de hulp volledig maatwerk. Regelmatige ondersteuning of weinig hulp, geregeld een contactmoment of weinig overleg, wat je als cliënt wilt. Met de service senioren-administratie kunnen we u volledig ontzorgen van financiële zaken  en administratief werk. Het resultaat is dat je ‘bij’ bent met de financiën en er weer overzicht wordt geboden. Wilt u meer informatie of senioren-administratie van toepassing zou kunnen zijn op jouw situatie, neem dan gerust contact op.